نرم افزار طراحی انیمیشن های حرفه ای Smith Micro Anime Studio Pro 10.1

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 1
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 1
  • بازدید این ماه : 1233
  • بازدید سال : 10499
  • كل بازديدها : 161870
  • 3.14.253.221
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.برخی ویژگی های نرم افزار توانایی render نمودن سریع تصاویر ، قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر ، توانایی ذخیره سازی فایل های پروژه و … است .

 

Smith Micro Anime Studio Pro 10.1 نرم افزار طراحی انیمیشن های حرفه ای Smith Micro Anime Studio Pro 10.1




ادامه مطلب نظر ()
1373
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393 زمان : 15:11

نرم افزاری رایگان و خوش ساخت برای اضافه کردن سریع متن و نوشته های دلخواه بر روی تصاویر است که با ابزارهای متنوعی که در اختیار شما می گذارد توانایی ایجاد هرگونه متن و علامتی را بر روی عکسهای شما دارد. این نرم افزار به شدت در میان طراحان فضای اجتماعی کاربرد دارد . به دلیل اینکه می توانند به راحتی و سرعت از کارهای خود عکس با کیفیت تهیه کرده و حتی از طریق برنامه لینک URL ثبت کرده و یا مستقیم از خود برنامه به اشتراک می گذارند .

 

Skitch 2.3.1.168 نرم افزار علامت گذاری بر روی تصاویر Skitch 2.3.1.168

 




ادامه مطلب نظر ()
658
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:51

نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی با رابط کاربری ساده و سریع است .با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخش های دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد .با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های همراه تان مانند آیفون و سامسونگ و تبلت ها و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید.

 

idoo Video Editor Pro 3.5.0 نرم افزار ویرایشگر ویدئو idoo Video Editor Pro 3.5.0




ادامه مطلب نظر ()
648
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:9

هر کدام از فایلهایی که در کامپیوتر می بینید به شکل خاصی هستند این اشکال مختلف را ایکون می نامیم. هر کدام از ایکون ها معنی و مفهوم خاصی دارند مثلا ایکون مای کامپیوتر به شکل یک مانیتور است. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که میتوانید از ان برای ساخت ایکون استفاده کنید. ArtIcons Pro نرم افزار بسیار خوبی برای ساخت ایکون میباشد. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا ایکونهای بسیار زیبا بسازید. بعلاوه می توانید عکس های دلخواه خود را وارد نرم افزار کنید و پس از ویرایش های نهایی انها را به صورت ایکون ذخیره نمایید. ایکون هایی که با استفاده از این نرم افزار میسازید را میتوانید به عنوان ایکون هر کدام از نرم افزارها ، پوشه ها و تمام فایلهای ویندوز قرار دهید. این نرم افزار میتواند در ورودی فرمتهای BMP, DIB, RLE, GIF, JPG, JPE, JPEG, TIF, TIFF, CPT, WMF, EMF, PNG, PCX, JP2, JPC, J2K, TGA را قبول کند که پس از اعمال تغییرات بر روی هر کدام از فرمتها میتوان انرا در فرمتهای ICO, BMP, GIF, JPG, TIF, WMF, EMF, PNG, PCX, J2K, TGA, RAS ذخیره نمود. در این نرم افزار ابزارهای مختلف ویرایش عکس قرار داده شده که شما با بهره گیری از انها راحتتر میتوانید ایکون مورد نظر خود را بسازید.

 

ArtIcons Pro 5.44 نرم افزار ساخت آیکون های زیبا ArtIcons Pro 5.44




ادامه مطلب نظر ()
611
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:6

به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر گونه اشیا و اجسامی که باعث ناخوشایند شدن عکس می شوند را به راحتی حذف کنید. در انجام این کار، تنها وظیفه شما انتخاب عکس و نواحی که می خواهید حذف شود می باشد بقیه کار ها را خود نرم افزار در در عرض چند ثانیه انجام خواهد داد. حجم این نرم افزار نیز با توجه به ویژگی و قابلیت های فراوان بسیار ناچیز می باشد، به طور خلاصه در صورتی که می خواهید نواحی ناخواسته یک عکس را با بهترین حالت ممکن حذف کنید، می توان گفت این نرم افزار یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

 

Inpaint v5.0 نرم افزار حذف پس زمینه تصاویر Inpaint v5.0

 




ادامه مطلب نظر ()
576
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:27

نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید مشکل سفید شدن چشم حیوانات در عکس ها را به سادگی از بین ببرید و به رنگ عادی تبدیل کنید. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار میتوان بخشهای مختلف چشم را در تصاویر ویرایش نمود. به عنوان مثال میتوان نوری که بر اثر فلش دوربین عکاسی در چشم ها افتاده را محو کرد و یا از آن برای حذف رنگ قرمز چشم ها که گاهآ در عکس ایجاد می شود استفاده نمود.از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به دارا بودن قسمت آموزش کار با نرم افزار اشاره نمود که میتوانید با کمک این قسمت با قابلیت ها و امکانات مختلف برنامه آشنا شوید.

 

Pet Eye Fix Guide 2.2.2 نرم افزار رفع سفیدی چشم حیوانات در تصاوریر Pet Eye Fix Guide 2.2.2

 




ادامه مطلب نظر ()
1125
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:24

نرم افزارهای زیادی برای ویرایش تصاویر چهره ، مانند فتوشاپ وجود دارند اما استفاده از این دسته نرم افزار نیازمند صرف وقت زیاد و داشتن دانش استفاده از آنها می باشد . Cosmetic Guide نام نرم افزاری است که می تواند تمامی کارهای ویرایش تصاویر چهره مانند تصحیح نقص لوازم آرایشی استفاده شده در صورت را انجام دهد . با این نرم افزار می توانید عکس های مورد نظر خود را به گونه ای ویرایش کنید که بسیار زیبا تر از آنچه که هستند به نظر بیایند . Cosmetic Guide با سفید کردن دندان ها ، از بین بردن چروک ها ،‌ کاهش تورم و پف زیر چشم ، صاف کردن لکه و خال های مادرزادی می تواند زیبایی را میهمان تصاویر شما کند .

 

Cosmetic Guide 2.2.2 نرم افزار آرایش تصاویر Cosmetic Guide 2.2.2

 




ادامه مطلب نظر ()
711
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:23

نرم افزاری متن باز و حرفه ای جهت طراحی سه بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل می باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهد بود تا محیط منزل خود را به صورت مجازی و به سلیقه ی خود آرایش کنید و در مورد محل قرار گیری لوازم منزلتان به راحتی تصمیم بگیرید.امکان شبیه سازی نقشه خانه و محیط کار ، امکان ذخیره سازی تصاویر ایجاد شده به صورت فرمتهای تصویری ، امکان گسترش نرم افزار (با توجه به متن باز بودن) و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

Sweet Home 3D v4.4 نرم افزار طراحی دکوراسیون سه بعدی Sweet Home 3D v4.4




ادامه مطلب نظر ()
628
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:0

نرم افزاری قدیمی و حرفه ای برای ساخت تصاویر پانوراما می باشد. تصاویر پانوراما ، به تصاویری گفته می شود که به صورت ۳۶۰ درجه ای هستند یا به بیانی دیگر عکس پانوراما به عکسی گفته میشود که ۳۶۰ درجه دور خودش چرخیده و بیننده احساس میکند که در محل حضور دارد. PanoramaStudio نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت اینگونه تصاویر ۳۶۰ درجه ای و ۱۸۰ درجه ای می باشد. کافی است از محل مورد نظر چندین عکس از زاویه های مختلف تهیه کنید و سپس با این نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به عکس پانوراما از آن محل تبدیل کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک به تنظیم و هم ترازی خودکار، بهینه سازی و ترکیب از تصاویر اقدام خواهد کرد. در هنگام تبدیل ، نرم افزار چندین حالت را به کاربر پیشنهاد میکند که کاربر میتواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. نرم افزار با پیش نمایش سه بعدی و دو بعدی به صورت لحظه ای این امکان را میدهد تا در صورت مناسب نبود عکس ایجاد شده ، نسبت به تغییر دستی تنظیمات اقدام نماید. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و کاربر به سادگی با آن ارتباط برقرار خواهد نمود.

 

PanoramaStudio Pro 2.6.0 نرم افزار ساخت حرفه تصاویر پانوراما PanoramaStudio Pro 2.6.0




ادامه مطلب نظر ()
688
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:59

وکتورها طرحهای آماده مناسب جهت انجام امور طراحی و … میباشند که در فرمت های EPS  میباشند و برای بازکردن آن میتوانید از برنامه های مانند فتوشاپ و … استفاده کرد سایت دانلود ها این بار برای شما کاربران عزیز مجموعه ای از ۱۳ وکتور با موضوع برچسب و نماد را آماده کرده است که هم اکنون میتوانید آنرا دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

13 Vector Label مجموعه ۱۳ وکتور برچسب Vector Label




ادامه مطلب نظر ()
951
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:14

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .


Mix Full HD Wallpaper%20s03 مجموعه ۵۰ والپیپر متنوع – Mix Full HD Wallpapers




ادامه مطلب نظر ()
1170
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:48

با نرم افزار PhotoWonder می توانید به گرفتن عکس های هنری توسط دوربین خود بپردازید و برای عکس های خود یک اسلایدشوی حرفه ای بسازید و جلوه ای خاص و زیبا به تصاویر خود ببخشید .مجموعه ای از افکت های هنری و بسیار زیبایی در این اپلیکیشن گنجانده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید . با داشتن این برنامه می توانید هنگام عکسبرداری برروی تصاویر خود افکت های کلاسیکی را اعمال کنید . توجه داشته باشید که پس از ویرایش تصاویر این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

PhotoWonder 3.1.8 نرم افزار جذاب کردن عکس ها PhotoWonder 3.1.8 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1427
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 12:1

یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش عکس های گرافیکی Paint.NET 4.0 Final




ادامه مطلب نظر ()
1001
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:59

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید